Česta pitanja

  1. Koje sve oblike plaćanja podržavate?

Kreditnom karticom (American Express, Diners, Maestro, Visa, Mastercard (PBZ)

Debitnom karticom (Maestro, Visa)

Kreditnom karticom – obročno (American Express do 6 rata iznad 300 kn, Diners do 3 rate iznad 400 kn, Maestro i Visa (PBZ) do 12 rata iznad 400 kn)

Virmanom/osobnim internet bankarstvom

Pouzećem (dostavljaču prilikom isporuke)

  1. Da li je moja kupnja kreditnim karticama sigurna?

Plaćanje se vrši putem WSPay sustava online autorizacija kreditnih kartica. WS Pay primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. Posebno napominjemo da se podaci o karticama nigdje ne zapisuju ili pamte, te su nedostupni djelatnicima tvrtke ili bilo kojim suradnicima, osim poslovnoj banci s kojom surađujemo

  1. Koje sve oblike dostave nudite?

Dostava se vrši dostavnom službom HP Ekspres na kućnu adresu. Ukoliko vam pošiljka nije stigle moguće je da ste dobili cedulju s porukom da je pokupite u pošti gdje vas čeka 5 radnh dana.

  1. Koliko se čeka na isporuku proizvoda?

Isporuka određenih proizvoda ovisi o webshopu s kojeg ga kupujete, primarno se to odnosi na personalizirane proizvode za koji je rok isporuke dulji te naveden u opisu proizvoda. Zaključno, ukoliko drugačije nije naznačeno uz odabrani proizvod na webshopu, dostava proizvoda je do 5 radnih dana od uplate narudžbe.

  1. Nismo bili kod kuće prilikom pokušaja dostave pošiljke.

Ukoliko niste bili kod kuće, poštar je dužan ostaviti cedulju s uputom gdje možete pošiljku dana preuzeti. To je najčešće vaš najbliži poštanski ured u kojem se vaša pošiljka čuva 5 radnih dana. Nakon toga slijedi povrat pošiljke.

  1. Nismo primili potvrdu narudžbe.

Dogodi se da potvrda narudžbe koja se automatski šalje bude pohranjena u SPAM-u tj neželjenoj pošti pa molim provjerite.

  1. Ne mogu pronaći podatke za uplatu.

Podaci za uplatu nalaze se na potvrdi o zaprimanju narudžbe. Molimo provjerite neželjenu poštu. Također podaci za uplatu nalaze se i ovdje (link).

  1. Povrat, zamjena i reklamacija.

Nove, nekorištene, neoštećene i neoprane artikle možete zamijeniti uz obrazloženje u roku od 15 dana od primitka. Reklamacija i povrat ide prema članicama Mama Marketa odnosno proizvođaču artikla kupljenog na Mama Marketu. Nakon što proizvođač  primi vraćeni artikl i ustanovi  da je u dobrom stanju, moguće je poslati novi. Ukoliko je sa strane naših članica sve poslano u najboljem redu i sukladno podacima u narudžbi kupca, kupac pokriva troškove slanja proizvoda kojeg mijenja (i to preporučenom pošiljkom na našu adresu) te troškove ponovnog slanja zamjenskog proizvoda. Ako ste proizvod već koristili i pokaže se da ima funkcionalni nedostatak (reklamacija) također ga možete vratiti i za njega dobiti povrat novca, zamjenski ili popravljeni proizvod, pod uvjetom da se složimo oko vaše reklamacije poslane e-mailom.